Nikdo z podnikatelů nedosáhne na internetu podnikatelských úspěchů jenom založením si podnikatelského webu. To je sice stoprocentně důležitý krok, který musí každý podobný podnikatel učinit, protože se samozřejmě nedá bez nějakého webu na internetu vůbec podnikat, ale není to určitě jediný počin, který je současně důležitý i k tomu, aby se podobným byznysem dost vydělalo. Poté, co se zřídí web s nějakou nabídkou, musí totiž následovat ještě jeden krok, a tím je obvykle optimalizace, propagace a nejlépe obojí současně. Web se prostě musí dostat do povědomí lidí, musí se stát známým a musí být také lehce k nalezení. Když se tak totiž nestane, nemíří na něj dost návštěvníků, a bez návštěvníků/zákazníků se tu prostě nedá vydělat.
A nejlepší je tu tedy zkombinovat a využít pár SEO – reklamy. Tedy optimalizovat takový web pro internetové vyhledávače, čímž se vylepší jeho pozice mezi jinými odkazy nalezenými a nabízenými vyhledávači internetové veřejnosti, a propagovat takovou nabídku, to aby lidé věděli nejen to, kde ji najdou, ale i to, proč by ji měli využít, proč jde o nabídku důležitou, výhodnou a třeba i přímo nepostradatelnou.
A tak ti, kdo chtějí se svým byznysem na internetu uspět, využívají SEO a PPC. To první proto, aby se stal odkaz směřující na jejich web v internetových vyhledávačích nepřehlédnutelným, a to druhé, tedy reklamu placenou úměrně počtu kliknutí na ni, proto, aby se co nejvíce lidí okamžitě mohlo dozvědět, proč právě tuto nabídku zvolit.
Všichni, kdo chtějí s internetovým podnikáním skutečně uspět, se bez tohoto druhu pomoci neobejdou. Protože žádná nabídka, ani ta nejlepší, obvykle nezaboduje u potenciálních zákazníků, když se o ní tito nedozvědí nebo o ní mají pochybnosti. Zatímco když jim je taková nabídka naservírována jako na podnose, to by bylo, aby se nenašlo aspoň tolik zákazníků, aby se dalo i s podnikatelským webem slušně uživit!